FOLLOW? | DASHBOARD?
Patrick Star.
Hebohh --"
June 6, 2011 | 3:31 PM | 0 comments
Okayy, taip kali aku sembahyang aku berdoa kepada Allah supaya bagi aku ketenangan, kesabaran dan petunjuk. Niehh bukan nak menunjuk tapi memang malas nak gaduh kat status-status nieh. Aku just taip ape yang terselik di hati aku. Akhirnye, aku luahkan juga. Alhamdulillah member facebook pun sokong :') Ye laa, kalau kite gaduh ape yang kite dapat? Buat pecah belah sesama islam. Kan tak baik.

Dah 3 hari, die pulak comment kata aku yang salah tu semua laa. Tapi aku just relax. Banyak comment terbalas2. Sekali aku daa fedup. Pergi kat wall die, aku tulis ape yang patut! Ala ala gaduh turhh, cousin die pulak menyemak. Cakap laa budak macam turhh patut sabar la itu laa ini and bla bla bla. Then, aku just like comment2 diorang turhh. Panjang ceritenye. Aku pun malas nak taip banyak2. Then, kiteorang semua terbalas2 comment-nye. Akhirnye, aku taip " daa malas aku nak cakap" Die pun okayy laa semua2 turhh. Dari situ kiteorang baik2 macam turhh jea. Malas punye pasal.

Okayy, hal sudaa settle. Arsyad pulak chatting dengan aku. Aku pun pandang pelik. Mane taknye, tibe-tibe chatting dengan aku. So, kiteorang bual-bual laa macam-macam. Lala, tanye pasal EX aku. Aku pun tanye laa asal dengan die? Die jawab " ala die kan kawan lame kite..." aku :"yelahh, tapi kenape cakap pasal die pulak?" Sumpahh mase aku chatting dengan Arsyad pasal "tuuuuttt" tak paham langsung. Rupenye kau kat Din ye? Lepas turhh, nak datang rumah aku. Aku punn marah laa" aku tak mandi lagi laa! " Die : " tak nak, tak pe. Kau tak susah hati aku pun tak susah hati " Aku pun balas laa " kalau nak jumpe petang nanti laa. Kalau time macam niehh aku tak bolehh keluar. " Die pulak balas " Aku tak suroh pun nak jumpe, cume nak lalu je depan rumah? " Perhh, nampak sangat kau niehh nak kenakan aku :(

Pelik-pelik aku bertanye ape sebenarnye kau nak? --"

Older Post | Newer Post

Tagboard




Credit



Basecode by : Jaja
Re-edit by : Athira Zaidi
Background by : Husna