FOLLOW? | DASHBOARD?
Patrick Star.
Sambutan Hari Guru! :D
May 30, 2011 | 11:05 PM | 0 comments
27 hari bulan 5 sekolah aku diadakan Sambutan Hari Guru. Best memang best. Yang best turhh, kiteorang terpakse berdiri! Hujan kat tapak perhimpunan punye pasal :( Tapi okayy laa jugak. Bolehh buat bising, Cikgu tak dee *diorang sibuk nak nyanyi :p , pengawas-pengawas kat situ boleh buli! perhh jahat! Kiding laa. Persembahan pun best, band sekolah bernyanyi and macam-macam lagi laa. Satu je tak best ialahh... PERATURAN! Aku memang tak suke peraturan. ggrr. Ketat gile macam mintak kaki je!

Bile majlis turhh daa mula budak-budak kompang pun keluar dengan cikgu-cikgu sekali. Aku tangkap gambar cikgu tapi tak dapat. :( Ade yang bolehhh, tapi tak clear. Then, bile habis berjalan turhh, Pengetua pulak yang beri ucapan. Kiteorang daa penatt berdiri soo kiteorang duduk, ape lagi tangkap gambar laa! :p

Mula dari kiri Ain ( bertongek :p), Aku ( gila mase turhh --) and Fyra (Nak kiss orang :p)

peace ^^

Then, kiteorang pikir nak tangkap style macam mane. lalaa, Arfatin suruh tangkap gambar style "love" hahhaha funny xD

Lepas turhh, datang pulak dua manusia niehh suruh tangkap gambar diorang :p

Ala ala, dua orang turhh dua orang lagi pulak nak masuk line :) Well, tengok laa sape yang tangkap :p Asal aku nak tangkap jea diorang masuk :D

Okayy, Hari guru sudaa cerita. Kali niehh, pasal hari niehh pulak! Banyak betul cabaran dalam hidup niehh :) Terutama HARI NIEHH! Yeahh HARI NIEHH! Sungguh aku tidak menyangka yeahh, rupenye aku berkawan dengan kawan yang "tikam dari belakang"!! KAU! bile aku nak settle kan masalah aku ade je kau kan? Ape yang kau tak puas hati derr? Kau daa kenakan Fyra berniat nak rosakkan hubungan dengan balak die, kau bolehh lagi nak ambik kesempatan kan? Pe masalah kau niehh? Aku pernah kacau mak cik kau kee? Aku tahu tak aku perfect mane! Sekurang-kurang aku tak perfect punn aku sedar diri derr! DAN KAU pulak budak bawah umur niehh takkkk payahh nak like-like kat WALL AKU! Sikit pun aku tak kacau hidup kau! Kau daa dapat ape yang kau nak kau blahhhhh!

Please aku tak kacau hidup korang. please! Aku daa betul-betul penat dengan hidup niehh! :'( Aku hanye mampu berdoa -- thanks..

Older Post | Newer Post

Tagboard




Credit



Basecode by : Jaja
Re-edit by : Athira Zaidi
Background by : Husna