FOLLOW? | DASHBOARD?
Patrick Star.
Hari Guru
May 16, 2011 | 8:01 PM | 0 comments
16 Mei 2011 hari Isnin sekolah aku diadakan Sambutan Hari Guru! Sambut ke? TAK! Cume ucapan jea. hehe. Tak sangke pulak Abang Kakak Form 4 and 5 periksa-periksa pun ada Perhimpunan. Tak pee laa rakyat sekalian oitt, atleast korang tak stress sangat kan? hhmm. Yang pelik turh, time perhimpunan pun Pengetua sekolah aku pun nak marah-marah. Sampai pengawas pun die bahannye. Ohh, funny -..- Tu laa pengawas show off lagi, yo-oh jea suruh diam lala Orang pulak suruh diam. Then, kat class. Sabrina pulak tak datang. Kenape? Die pergi Genting. :) Semoga yee bahagia sayang <3.

Hari nieh datang tak bape bestlah. Aku tension je. Bengang pulak aku bile tengok Cikgu Sivik aku. Disebabkan buku aku diambil orang DAN tidak dipulangkan. Hanyut! Buku aku tidak dapat dikesan! ggrr. Tak pasal-pasal aku kena diri luar class. Terima kasih yeaa Cikgu, saya sayang Cikgu. Selamat Hari Guru yea Cikgu -..-" Then mase rehat, Fyra ajak study group. Aku pun tanye "kat mane?" Die pulak cakap "Entahlah." Lala Nini suruh buat kat Taman Tasik. hehhee. Aku dah pengalaman study kat Tasik! Kamu pernah? hehhehe, kiding :) Then, mase petang turhh, disebabkan aku nak cepat, aku tak mandi semua terus makan. hehe. penat kot. Mula-mula pergi IOI jap beli barang. Pembaris dengan Pen hilang. :( Aku pun tak tahu sape yang ambik. Kalau aku dapat budak turh, tahulahh ape aku buat! grr. geram kot. Barang orang punn nak curi :(

Okayy, lepas beli barang semua. Aku pun study laa kat MCD turh. Sambil-sambil turhh kiteorang makan. Best pulak. Lepas balik IOI pulak, pergi tasik jumpe kawan jap, Aku pun sambung balik study. Tengok baik :) jadilah macam saya!

Khusyuk! :p

Buat muke ><

Mase tengah buat kerja, tibe-tibe guruh pulak. Sekali turh, Nini tepon Abang suruh ambik. Bile Nini suroh Abang anta Fyra balik, Abang kerek-kerek suroh laa die balik sendiri laa ape laa. Fyra kau sabar yea? Die memang macam turh. :) Okayy sampai disini saja. Mahu study balik :) Pape pun doakan laa ye semua subjek lulus :)

Older Post | Newer Post

Tagboard




Credit



Basecode by : Jaja
Re-edit by : Athira Zaidi
Background by : Husna