FOLLOW? | DASHBOARD?
Patrick Star.
Exam! (pertengahan tahun)
May 22, 2011 | 11:13 PM | 0 comments
Perrhh, 2 minggu derr exam. Boleh giler aku macam niehhh. Bace buku pun tak sangat. Lepas turhh, datang sekolah bluuurrr. Ohh, kenape dengan aku niehh! Actually I hate exam. -.- Yang tak boleh blahh turhh member aku laa. nak tanye jawapan guna encet baii. Tak aciii! grrr. Lagi-lagi agama! Kena kencing dengan ustazah baii. Sebelum exam ustazah bagi latih tubi agama Bab lain. Time exam plakk, bab lain! Terima kasih yea ustazah anda yang terhebat -..- Kalau tak dapat markah baik, memuaskan pun tak pe laa kan. :D

Besok exam sains. Aku tak study lagi. Yang akan memecah otak turhh Sains paper 2! Woww! Aku rase yang boleh target ialah GEO, KH and SEJ. Maaf~ itu saja yang saya mampu. Apee gelak-gelak? Maii laa sini ajar aku. hahhaha, kiding :) okayy di sini saja. good night.

Older Post | Newer Post

Tagboard




Credit



Basecode by : Jaja
Re-edit by : Athira Zaidi
Background by : Husna