FOLLOW? | DASHBOARD?
Patrick Star.
Karnival Sukan!
April 30, 2011 | 12:19 AM | 0 comments
Agak malas juga nak ber cerita pasal nieh. Tapi saya suka! hohohoo, pelik kan? Okayy, mase aku balik sekolah terus makan, mandi semua. Siap-siap pergilah sekolah jalan kaki. Mase tengah jalan kaki turhh banyak dugaannya. hee. Pin tudung tibe-tibe hilang laa. Datang bus stop terserempak pulak dengan akak form 4. hahahha. Mase turhh, bas pun lambat sampai! Tak lame turhh naik bus je mane-mane. Banyak kereta, sesak! Ooo, kiteorang pun daa down, takut akan ditampar oleh Pn. Sarah. hhmm, Bile kat dalam bus, Wahida call. Zarifah call gan msj sekali. Aku tak jawab sebab enset aku kat rumah, malas mahu bawak :p Sorry yea Zarifah kau pun tahu kan aku tak berape layan enset :)

Sampai je sekolah terus lawan. Wooo, penat bhai hanya Tuhan jea yang tahu. First game, NESEA lwn PRADA. Adalah Zarifah, Meiline and Wawa, satu lagi tak tahu sape, aku tak ingat. Then geng aku pulak ade, Nadiah, Elin, Eliyana and Aniqah. Tak lame kite main turh, tibe-tibe Elin jerit panggil aku " WEHH! Afiqah, Aniqah berdarah!!" Mula-mula aku tak paham ape yang budak turhh cakap. Aku cube cari die. Berapa kali entah aku toleh tak nampak. Lalala Wawa dapat jumpa die dekat-dekat tiang goal. Melitik-litik darahnye. Meiline pun terduduk. Aku pun pelik kenape dengan die nieh. Sambil turhh jugak die bagitahu aku, die tak sengaja. Soo, dari turh aku rasa terkejut. Aku hanya tercegat kat situ jea. Aku cume tengok Wawa hantar Aniqah pergi kat Cikgu.

And then, pelawanan terpakse berakhir. Prada menang 2 : 0. Aku try pujuk Nadiah "don't worry, mesti ade peluang lagi. Percayalah!" Nadiah pulak buat muka!! Aku bersabar. And then, aku pergi traning sorang-sorang. Tibe-tibe Jeehah panggil "Fifi, Joyah panggil!" Aku pun pergi ikut budak turh. Perhh, sedih aku tengok. Terkoyak bibir. HHmm. Cikgu Sarah suruh Cikgu Ridzuan bawa pergi klinik. Aku pulak cakap kat die kalau pergi klinik gerenti kena jahit. Nini tak nak! Fyra pujuk die sedaya-upaya. Nini pun cakap okayy terus pergi. Ain semua dah tanya macam mane dengan Nini? Aku just cakap " bibir terkoyak" Budak lelaki dengar diorang terus tutup mulut. Diorang kesian dengar pasal Nini. Awak turh perempuan, lainlah lelaki kan?
Nini pun daa balek. Fyra bagitahu aku Nadiah dengan Elin suke pasal Aniqah cedera. Diorang kate Nini daa cacat :'( Mase turhh, Aku lepak dengan Fyra, Nini, Wawa and Anis Mastura. Aku terus menangis. Air mate and hingus semua aku lap-lap kat Nini. Mase turh, budak lelaki tengah lawan sanggup lagi toleh aku menangis, Nini pun lap air mate aku. Aku sempit. Rindu kat Papa, Dan aku tahu Mama akan buat tak tahu pasal kiteorang lagi and last, pasal Nadiah, Elin and Nazirah. Semua budak perempuan and lelaki berkumpul tengok apa yang terjadi. Fyra sebagai Bodygaurd Aku pun halau semua orang. Sedihnya hanya Tuhan jea yang tahu. Dalam hati aku, aku berdoa "cepat-cepatlah kau sembuh" Fyra dengan Atika pujuk aku. Diorang beri aku semangat. Diorang cakap aku kuat. Tak pernah mengalah. Diorang peluk aku. Diorang pun lap air mate aku kate " tak payah menangis lagi!" Aku pun senyum cakap kat diorang "Aku kuat sebab ade korang semua!!" Diorang pun senyum. I love the way you smile babe :')

Habis perlawanan semua Team aku dapat no. 3! Aku pun bersyukur, daripade dapat no.4! Lepas turhh, kiteorang pun tangkap gambar semua. Bergembira, yang tak boleh blahh turh. Masing muke beruk. hahhaahaa xD. Time balek pulak Cikgu Ridzuan anta balik. Bawa kereta macam nak terbang! hohohohoo. Sampai rumah, Aku dengan Nini susah hati. Mesti Mama, Kakyong and Abang mengata pasal kiteorang. Tapi aku silap, aku nampak Mama risau lalu die tanye Nini macam-macam. Nini pun tak boleh nak cakap banyak sangat. Soo, ade yang aku tolong jawabkan. Time turh juga, Abang panggil Nini, Nini buat tak dengar. Sebab die mase turh cakap dengan Mama. Abang bengang die cakap "Kau! Abang panggil tak dengar!! Padan muke laa kau!!!" Mama dengar jea terus tengking. Rupenye Mama sayangkan kiteorang. Aku pun senyap jea. Kebetulan, malam turhh Papa aku balik. Mama bagitahu Papa pasal Nini. Die pun senyum. Cakaplahh yeyeeyeyyeee. Macam orang sakit berbunyi. Nini pun senyum, sebab die tahu Papa turhh main-main. Turh lah tandanye die ambik berat. Aku pun suke bile Papa daa balik.

Tengah hari nieh Papa keluar beli bubur MCD untuk Nini. Die pulak Tak boleh nak makan. Seriously, die tak boleh nak makan pakai sudu! Tengok petang niehh, benang terputus sikit. Ooohhhh, gugur jantung aku. Mama cakap tak pe. Janji jangan Luke die terkoyak balik! Aku pun sejuk hati sebab luke turhh masih tak de pape yang serious. Okayy sampai di sini saja. Mahu bagi Nini makan ubat! Sebelum turh tengok-tengok lahh gambar hasil daripada Cikgu Ridzuan :p papay! Nite :)

Nieh aku. hehehe. Muke tension jea :p

Team budak lelaki :)

Meloncat kegembiraan.

texting2.

Muka beruk mari :D

Peace ^^y

Older Post | Newer Post

Tagboard




Credit



Basecode by : Jaja
Re-edit by : Athira Zaidi
Background by : Husna