FOLLOW? | DASHBOARD?
Patrick Star.
Berkata-kata -.-'
April 19, 2011 | 2:56 PM | 0 comments
Semalam terjadinya emo aku. Maksudnye? Aku naik angin, bengang feat menyampah! Mane taknye adalah seorang budak, bile online je budak turh tulis-tulis kat status die. Yang die boleh pergi niehh lahh turhh. Ooohh, menyampah siot. Aku tahulah kau nak kawan dengan die SEBAB kau daa tak de member kat kelas kan? Yang kau satu lagi niehh, pikir daa baguslahh jeling-jeling aku? Tapi, aku dengar ceritelah kan, kau marah kat aku semata-mata pasal lelaki? Fedup aku dengar semua turh! Aku tak heran lahh wehh! Sorry lah kalau aku luahkan kat sini. Aku bengang dengan korang mase turh!

And then, aku pun nak out daa mase turhh, soo aku tulislah kat facebook status ' fuck off~' Yang diorang semua turhh like-like lah status aku turhh. Malu siot. Lagi-lagi Dilawar dengan Ahmad marah-marah aku time turh jugak. Main mak bapak! Terase bersalahnye aku mase turhh. Dalam hati aku pun berkata " teruknye kau weh? Mane kesabaran kau? Mane sifat kesian kau kat orang lain? " That situation, I feel sorry for my father. He's don't know anythings. ( maaf speaking tunggang-langgang >.< Saya mahuu mencuba saja XOXOXOX) Disebabkan aku rase bersalah sangat aku pergi sembahyang mintak keampunan. Biaselah saya kan budak baik. Sejak dari turhh, aku tenang je. Tak resah gelisah macam selalu.

Tapi, bagi status aku kat facebook sorry yea. Saya janji tidak buat lagi >.<. Cehh2. Maklumlah hari niehh, ade Nizam teman aku kat science lap! <3 HAHA! Suke? Sikit jelah. (padahal.... suke **ng*t) Cukup-cukuplah aku berangan niehh. Hari nieh pun boleh dikatakan hari tenang buat aku :)

Older Post | Newer Post

Tagboard




Credit



Basecode by : Jaja
Re-edit by : Athira Zaidi
Background by : Husna