FOLLOW? | DASHBOARD?
Patrick Star.
Ohhh -..-
March 12, 2011 | 11:54 AM | 0 comments
Semalam aku datang training. Penat memang penat. Itu pun untuk kuatkan stamina. And Pn.Sarah suruh buat driple and cara-cara untuk merampas bola. Lepas habis buat semua latihan, Pn.Sarah bagi mase untuk rehat. Sambil-sambil turh, Pn. Sarah suruh tengok budak lelaki buat short coner ( entah betul ke tak aku eje -- ). Kiteorang ape lagi lepak laa, gelak-gelak macam orang bodoh kat situ. hehehee. Entah pape entah :p

Lagi-lagi bola hoki turh terkena kat tangan aku! Sakit! ><" Kenape lah asyik aku je yang kena? Asalkan aku cakap dengan Anis depan Cikgu Ridzuan je. Die perli aku! Isshh, nieh bukan kali pertame! Penat sudaa -- malas laa aku nak cakap dengan lagi! Laen kali die tanye pape, aku takkan jawab!! tengok!! ><

Mase time balik Fyra suruh pukul 8 sampai 9 duduk depan TV!! Ade ape agaknye? Rupenye, ade tsunami dan gempa bumi melande di Jepun. 8.9 ? kuat turh! Mase aku tengok turh, rase... arrhh aku takot sangat lagi dapat tahu tsunami akan melande di Sabah! Ya Allah!! takotnye!!! Tak pernah-pernah aku tengok berite sampai habis!! --

Older Post | Newer Post

Tagboard




Credit



Basecode by : Jaja
Re-edit by : Athira Zaidi
Background by : Husna