FOLLOW? | DASHBOARD?
Patrick Star.
MSSD!
March 26, 2011 | 1:53 PM | 0 comments
Kemarin dan semalam kiteorang ade perlawanan hoki peringkat daerah! Kemarin lelaki ade 4 game. Semalam, perempuan pulak ade 3 je. Untunglah budak lelaki menang 3 game --. Cikgu pun ape lagi suke aa. Jelous pun ade jugak. Mentang-mentang lah korang dah 2 tahun main boleh lah pandang rendah kat kiteorang? At laest, bagilah semangat kiteorang. Yang perempuan pulak menang 1 game je. iiisshh. Turh pun 1:0 sayang sehh. Sepatutnye boleh masuk 2 lagi goal. Cikgu cakap 1 goal pun tak cukup! 2 ke 3 ke baru boleh! Tapi kali nieh aku tak dapat main :(. Hari turhh dapat, sekarang tak. Tak pe lah wehh. Daripada kena marah macam diorang, baik duduk diam-diam. hehe.

Ohh ye, mase budak lelaki main kiteorang sempat lagi tangkap gambar. hehe.


Time niehh sekolah lain lawan. Next period, baru lelaki sekolah aku lawan. Tapi diorang training dulu sebelum lawan. Niehh dia,

Diorang nak berlatih short coner ( entah aku eje betul ke tak --) hehe.

And then, Tangkap gambar budak perempuan pulak. Hehe, saje-saje. Kalau aku tak keluarkan camera sape laa nak tangkap. --" hhaha, ceh-ceh. Mule-mule mestilah tangkap gambar tuannye dulu :p

Hahaha xD. Disebabkan cuaca sangat panas time turhh, aku buat macam niehh. :p Kat bawah nieh, ialah pemain perempuan terakhir. Cehh, mane ade! Ade lagi budak sesi petang baru nak belajar. Hehe.

And

Lepas turhh, kiteorang pergi laa tolong budak lelaki isi botol air laa, jage bag diorang laa, senang cerite kiteorang jage harta barang diorang! Tak macam diorang! Botol air bukannye nak isi. Air 100 plus pon tak pernah kite sentuh. Time korang buat kat kiteorang macam turhh, terase terhinenye kiteorang ;(. Time turhh aku sedih pun ade jugak.

Okayy, lupekan hal yang lalu. Alhamdullilah, budak lelaki menang 3 game! Diorang dapat masuk suku akhir! Bile aku doakan korang niehh, jangan lupe pulak nak doakan kiteorang! Sedih tau!! ;( Lepas diorang gelak-gelak, peluk-peluk and simbah-simbah air. Diorang pun joget lah, makan lah, and tangkap gambar. Daripade aku tengok diorang buat hal diorang baik aku tengok suasane di stadium. Mahu tahu ade ape? AIR PANCUT!! Wahh!



Berdasarkan tittle "Hoki (part 2)" kiteorang mandi kat sane laa. Basah habis xD. Seriously turhh semua sweet memories aku and budak-budak hoki, tak kiralah lelaki atau perempuan <3

Untunglah budak lelaki dapat masuk suku akhir. Macam perempuan belom tentu lagi :(. Tapi aku hope sesangatlah yang korang dapat menang. Tengok? Baik tak aku? xD Kalau cikgu masukkan aku, nak lawan, aku akan lawan baik-baik punya! Insyaallah.. AMIN!

Older Post | Newer Post

Tagboard




Credit



Basecode by : Jaja
Re-edit by : Athira Zaidi
Background by : Husna