FOLLOW? | DASHBOARD?
Patrick Star.
Tranning!
February 26, 2011 | 10:05 PM | 0 comments
Petang tadi aku datang tranning hoki. Yang aku bengang turh, Fiera, Ain and Anis! Punye beria-ria ajak aku pergi. Last-last korang tak datang. Hmm, sabar je laa aku -- Then, Puan Sarah suroh kiteorang lari di gelangang bola keranjang selama 15 mint! Baru bape minit, semput dibuatnye! Nasib baek Puan Sarah bagi mase untuk rehat. And next, kiteorang lari lagi. Time turh betul-betul penat! Aku lari pun macam bukan aku lari! Roh aku! hhmm.

And then, Cikgu ajar care untuk tahan bola. Wow, mule-mule memang laa susah. Lame-lame, senang laa. Yang kesian turh, aku jolok bola turh. Sekali kena kat kaki Diana! Kesian die :( Itu pun luke sikit je. Ramai laa jadi mangse kena pukul laa, terpukul bola kena die laa and banyak lagi! Kesian -- Ape nasib aku nieh? Mase tengah belajar care turh, Cikgu marah bangang laa ape laa, boleh katekan semua die cakap. Yang aku nieh ' kembar!! buat betul-betul!!' and ' Alahai lembutnye!! Buatlahh kasar sikit!! Macam turhh ke mean hoki???!! ' Hhaaiisshh, daa daa laa turhh. Bile aku tanye Fuad, best ke bile kena sound dengan Puan Sarah? Lepas turh, die cakap ' Best! macam memberi semangat! ' Wow, bagi aku tak tahu laa. --

Balik daripade turh, aku terus makan nasi! Lapar laa katekan. Kebetulan, Makcu datang rumah. Die bawa kain baju kurung. Waa, semuanye cantek-cantek! Mama order 1 pasang untuk and 1 pasang lagi untuk Adek aku. Satu warne hijau and biru. Stand by untuk raye nanti :)

Disebalik cerite ini ~ Waa!! bestnye dapat chat dengan si die yang aku rindui! Thanks awak sebab tak sombong dengan saye ;)

Older Post | Newer Post

Tagboard




Credit



Basecode by : Jaja
Re-edit by : Athira Zaidi
Background by : Husna