FOLLOW? | DASHBOARD?
Patrick Star.
Mahuu.
February 25, 2011 | 3:03 PM | 0 comments
Kemarin aku minta Ayah aku belikan kasut sukan. Soo, Ayah aku tanye laa nak buat ape? Aku just say ' nanti senang laa nak bersukan. Kalau time sukan tak de laa nak pakai kasut sekolah --. ' Ayah aku pun cakap laa okayy. Lepas turh, Ayah aku tanye lagi. ' Bile kau nak? ' . ' Bulan depan. ' Tapi, pade malam turh. Ayah aku belikan Encet Sony Ericsson Vivaz untuk Abang and Kak Yong aku. Huiisshh, 8oo lebih pulak turh.

Time turh jugak, Ayah aku tanye Kak Yong bile kau nak beli kasut? Lepas turh, die cakap pakai je laa kasut Kak Yong 'nike' turh. Wow, aku dengar pun panas dohh. Elok-elok orang belikan die encet. Orang suruh die belikan kasut sukan aku and adek pun tak boleh! TAKPELAH! hhmm, terase terhinenye aku. ;( Nak kasut.

Nieh kasut sport shoes for women! cantik kan?

Aahh! Teringat pulak! Hari nieh Hari Jadi Puan Sarah! Happy Birthday Cikgu! Sayang Cikgu! Muuaahh!! ;)

Older Post | Newer Post

Tagboard




Credit



Basecode by : Jaja
Re-edit by : Athira Zaidi
Background by : Husna