FOLLOW? | DASHBOARD?
Patrick Star.
Hoki!
February 24, 2011 | 2:12 PM | 0 comments
Semalam ialah Perlawanan Persahabatan Hoki. Budak SMK Pusat Bandar Puchong 1 ( my school ) lawan dengan Budak Puchong Perdana! Oohh, diorang kurang ajar! Selalu mean tipu! Sampai sekolah aku pun boleh kalah! Ggrr, kalau aku mean dengan diorang daa kena bantai gan aku daa. Entah macam mane budak sekolah aku boleh kalah. hhmm, o : 3 pulak turh! Grr, yang perempuan pulak 0 : 1.

Tapi, mase aku tengok budak lelaki mean memang berdisiplin. Tak mean tipu pun! Lepas turhh, ade budak Puchong Perdana terpukul Puan Sarah! Sebelum turhh, Puan Sarah laa ajar aku mean hoki. Hehe. Wow, kiteorang ape lagi. Panas aa! Sanggup kau pukul Cikgu aku! Sekali turh, Nizam ade pukul bola turhh. Soo, terkenalah kat muke budak turh! HAHA! Padan muke!

Mase aku tengok care Nizam mean die memang hebat! Dan hati aku mula berdetup-detup! Aku rase macam bertambah sayang kat die! Habis perlawanan turh kite angkat beg same-same. Bestkan time turh? Aku suke sangat. Tapi, kite angkat sampai tengah jalan je. Fuad saje ambik kesempatan. Hhmm. Aku tahu kau jelous mase turh. Tapi tak pe, kat kelas kite boleh lepak same-same! Bape lame kau nak pun boleh. Hhhmm.

Kembali ke topic yang asal. 5/3/2011 pun kena lawan lagi. Kali nieh pulak mungkin lawan dengan Sekolah Puchong Jaya B! Doakanlah Kiteorang Menang k! ;) Dan muke aku berbelang and makin gelap --" Hhmm, nak putih balek!

Older Post | Newer Post

Tagboard




Credit



Basecode by : Jaja
Re-edit by : Athira Zaidi
Background by : Husna