FOLLOW? | DASHBOARD?
Patrick Star.
Persatuan di sekolah --"
January 20, 2011 | 11:04 AM | 0 comments
Semalam aku balik je sekolah . Aku terus pergi mandi . Tergese - gese nak datang sekolah sebabnye ade kelab PRS " pemimpin rakan sebaya " pukul 1.45 pm . Yang aku nieh pulak macam laa sempat nak datang sekolah turh . Dah laa balik sekolah 1.30 . hehee . Lepas mandi turhh , and bersiap . Dahh pukul 2.00 . Memang sahh laa tak sempat . Then , pukul 2.00 jugaa aku pergi sekolah .

Aku sampai kat sekolah tibe - tibe member aku tak de kat sekolah . Mase turhh aku daa menyirap daa , sakit perut dibuatnye . Then , Fiera masej Adek aku diorang ade kat foodcrourt . Ape lagi kiteorang pergi kat sane . Aku pergi kat taman sebab aku tunggu diorang datang . Aku mean buaian dengan Farhana , yang Fiera and Adek aku pulakk memekak . hehehee , biase laa kiteorang suke membazir mase . Awal sangat kiteorang . Persatuan pon pukul 4.30 pm .

Daa start persatuan turh , aku jadi tension pulak ! Ade Akak2 macam dengki pulak kat aku . Menjeling - jeling laa -- ". Aku tak nak jadi bahan lagi . BENCI >_< ! Dulu mase form 2 daa kena . Aku tak nak tahun niehh punn kena . :( Kalau macam turhh , aku terpakse laa suroh Fiera ajar aku care mean bola jaring . Biar diorang tak buli aku . Minggu depan punn , kena wajib datang . So , aku tak bolehh buat pape . Kena ikut je cakap diorang . Okayy laa . Ohh Tuhan , kalau ini laa cubaan yang engkau berikan . Aku redha . :(

Older Post | Newer Post

Tagboard




Credit



Basecode by : Jaja
Re-edit by : Athira Zaidi
Background by : Husna