FOLLOW? | DASHBOARD?
Patrick Star.
First and second sekolah !
January 3, 2011 | 11:17 PM | 0 comments
Mase nak bangun pergi mandi daa mengeliyat daa . Mase turhh sejuk pulak turh ! Then , mase aku mandi mengigil - gigil dibuatnye . Sejuk laa katekan ! Dan bile datang sekolah , termuak - muak aku berjalan . Turh laa , semalam tido lambat . Hehe . semalam Mama suruh tido awal , aku pulak pergi tido lambat . Perh ! bagus betul aku nieh ! -- Tak lame turhh , aku pergi lepak dengan member aku . Tunggu diorang laa katekan . Rindu same diorang ! Nampaknye semua ade yang baru ! hehe . Kasut baru laa , bag baru laa , baju baru laa and macam - macam lagi .

Bile semua member daa sampai . Kiteorang pon masuk sekolah . Wow , ramainye pelajar . Nak jalan kat depan tandas turh tak muat . Ramai sangat . Ceh ! Ialah turh . ><>

Bape kali entah Nizam panggil aku surohh duduk dengan diorang . Aku niehh buat bodoh jepp !! kekeke . Padan muke kau ! Bbluuekk ! Second day aku sekolah , aku duduk sebatang kare . Hehe , duduk seorang - seorang . Lepas turhh , budak cine yang pernah duduk dengan aku turh tanye aku . Die cakap dalam bahase cine . So , aku ponn paham . Die cakap " Kenape awak nampak bersedih jee ?? " Aku punn gelak jee . Kesiankan aku niehh ? hhmm .

Then , cikgu suroh kiteorang semua tukar tempat . Agak berbeza jugak . Aku duduk depan sekali . Tak pee laa . Nasib baek ade kawan dengan budak india . Daripade aku tak kawan baek aku duduk jee . Tapi aku rimas dengan kelas turh . Budak - budak lelaki semua layan Natasha and Nasihah . Diorang macam nak jelous - kan aku ! Padahal aku tak rase pape pon . Lepas turhh , diorang macam mengate aku . Haaiiishh , daa laa batak ! Padan muke kene sound dengan Fiera . Aku sudaa malas mahu layan manusie macam kau ! Kau benci aku ? Benci laa , aku tak kesah ponn ! Nanti kalau kau susah ! Aku takkan tolong kau ! Aku serious !!

Older Post | Newer Post

Tagboard




Credit



Basecode by : Jaja
Re-edit by : Athira Zaidi
Background by : Husna