FOLLOW? | DASHBOARD?
Patrick Star.
Khas untuk die :'(
December 20, 2010 | 2:12 PM | 0 comments
Untuk si die yang aku pernah berase couple yang sempurna . Yang benar-benar yang aku sayang . Yang benar aku sanjungi . Kau tahu tak ? Kau yang aku sayang . Kau hanye seorang je . Mase kite form 1 , aku nieh budak baru at Sekolah PBP(1) . Aku tak ade ramai sangat kawan kat situ . Tapi ade kawan sekolah lame aku , ialah Melissa , farah and budak-budak cine yang aku kenal . Mase aku form 1 , aku dibenci oleh budak-budak Gedik turh . Aku pun tak tahu ape salah aku time turhh . Dieorang tibe-tibe sound aku tanpe sebab . Bile aku tanye dieorang kate dieorang jelez kat aku sebab aku lagi cantek dari dieorang . -- Aku just diam je . Malas nak layan . Time agame , dieorang maki-maki aku depan orang ramai . Tapi tak silap kau jugakk ade kat situ . Tapi mase turhh aku ternampak kau tengah pandang aku , kau buat buat muke kesian kat aku . Tapi time turhh aku tabah , sabar jee .

Tak lame turhh , malam-malam aku tengok enset ade masej . Nombor yang tak dikenali . Bile aku tanye sape . Rupenye kau . Mase turhh kite cume kawan biase je . Tanye khabar , kawan macam mane , n macam-macam lagi . Mase turhh perasaan aku biase je . Sejak dari turhh , kite sering bermasej .

And then , next year . Kite form 2 . Tak lame turhh aku dapat tahu kau suke kat aku . Itu pun Rahim bagitahu aku . Aku pun pelik . Aku ingat kau suke kat Aniqah . Rupenye aku . Then esok , luse , tulat , tungging . Kau masej aku . Tak study ke ? Kebetulan time turhh exam . Aku pon cakap laa daa . Tibe-tibe kau call . Kau mintak couple dengan aku . Memang aku terkejut mase turh . Tak pernah lelaki telephone aku then mintak . Aku pon minat kau . So aku menerimenye .

6/4/2010 ~ Itu tarikh kite first jumpe kat sekolah . Aku bahagie dengan kau . Kau tak pernah hampekan aku . Kau laa yang aku sayang . Kau pernah belanje aku . Kau laa yang first pegang tangan aku . Paling aku malu dengan kau , time habis latihan rumah sukan . Aku kejar kau . Sebab aku panggil kau , kau buat tak reti jee . Aku fikir mase turhh kau marahkan aku . Then aku kejar kau , agak bahaye sebab tempat turh tangge . Then , aku tergelincir . Jatuh kat belakang kau . Sakit tak terhinnge . Mase turhh kau tengok je . Nasib baek Atika n Aniqah datang tolong aku . Bile aku tengok kaki aku , berdarah . Sekali kau tanye Aniqah " kenape Afiqah jatuh ? " Aniqah pun cakap " die kejar kau . " Sekali turhh kau senyum , kau kate kenape die kejar aku . Aku bukannye nak pergi mane-mane pun . Kesiannye aku tengok die ." Kau nak tahu tak ? Sampai sekarang parut turhh tak hilang lagi . Sejak dari hari turh , macam-macam yang kau buat untuk aku . Ade hari turh , kau ajar aku care mean hoki . Walaupun time turhh aku tak berminat langsung nak masuk ! Tapi kau pakse jugak , aku tak bolehh buat pape . Aku ikot cakap kau .

First kau ajar , memang susah aku nak buat . Susah nak buat macam turhh , macam nieh . Sekali turhh , kau suroh aku pukul bola turh . Aku pukul , tapi bola hoki turhh tak bergerak pon . Dengan tak sengaja kayu hoki turhh sikit lagi nak kene muke kau . Nasib baek tak kene , kalau tak habis laa Pakwe aku muke tak hensem ! Mase turhh aku mintak maaf kat situ jugak . Tapi kau kate tak pe . Kau tahu tak ? Mase turhh aku teringin sangat sentuh muke kau . Tapi aku takut . Aku biarkan . Selame 3 bulan kite couple . Namun hanye seketika , hubungan kite mula rentak . Akibat aku dituduh suke budak kembar dan layan lelaki lean . Hari jumaat , kau mintak clash dari aku . Kawan-kawan aku try tanye kau . Tapi kau cakap aku layan lelaki lean . Okayy fine , aku tahu itu cume alasan . Aku sedar aku sape . Aku tak sempurne , aku tak cantek seperti yang kau impikan .

Pade hari seterusnye , hidup aku merane . Tak seperti dahulu . Aku asyik mengenangkan kau . Rindu kau . Tapi aku tahu yang kau rindu aku jugak . Tak lame turhh kau daa ade perempuan lean . Yang same club dengan aku , Form 1 name ~ privacy . Aku sedih sangat , sebab budak turhh pernah ejek aku . Setiap kali aku nampak die , aku mengelakkan diri dari die . Aku takot kau akan salah faham dengan aku . Dan bile aku tersemrempak dengan kau , kau pulak lari . Ape semue niehh ? Pedihnye hati aku . Tak lame turhh , beberape jugak la lelaki mintak couple dengan aku . Aku menolak tak pon menerimenye . Tapi hanye sementara , aku tak berminat dengan lelaki-lelaki laen . And aku takot nak couple , aku daa tak de feeling . Sebab Aniqah bagitahu aku , Yang kau masej die . Kau masej " Cakap dengan kakak kau turhh jangan ganggu aku lagi . Aku daa ade awek ! please !! " Kau tahu tak aku sedih mase turhh . Disebabkan aku niehh tabah , aku just be cool . Tapi kau benci aku . Kau tak nak jumpe aku lagi . Aku saket hati gile dengan kau . Kau tak adil !! Ex kau ade lagi jahat dari aku !! Kenape aku yang kau marah ?? Maki ??

Mase cuti bulan December , aku sering online . Sekali turhh ade gambar kertas , ia menyatakan kelas 3E ! Dalam Senarai name turhh ade kau . Lepas turhh , tulisnye " pindahh " . Aku terhenti nafas sekertika . Aku terkejut ! Tak lame turhh , aku menangis !! Menangis kerane kau akan meninggalkan aku . Aku berani bersumpah kau yang aku rindui ! I'm swear !! Tak dapat manerimenye . Mohd Asyraf bin Fairus , aku menangis untuk kau . Aku rindu kau :'(( . Kalau bolehh aku tak nak kau pindahh . Aku nak kau duduk sinie !! Aku tak bolehh hidup tanpe kau . Walaupun kite daa tak de hubungan lagi .. I love you more laaaaa ! Aku ingat lagi mase kat sekolah . Walaupun kite daa clash . Aku dapat tahu yang kau selalu pandang aku . Aku tahu kau berharap aku layan kau . Tapi aku buat bodoh jee . Sebab itu yang kau nak ! Tak pasal-pasal Aniqah cakap dengan aku , yang kau selalu kate aku sombong . Sebenarnye , memang aku nak tegur kau . Tapi .. gggrr . Tape laa . --

Ini kate-kate terakhir aku , jage diri baek-baek . Jangan senang kene buli . Aku sayangkan kau lagi :'( .

Labels:


Older Post | Newer Post

Tagboard




Credit



Basecode by : Jaja
Re-edit by : Athira Zaidi
Background by : Husna